Ομαδικά προγράμματα

Για τους περισσότερους, τα ομαδικά προγράμματα θεωρούνται η τέλεια εκτόνωση, η απόλυτη πηγή κεφιού, αδρεναλίνης και ευεξίας. Τα ομαδικά προγράμματα σας παρασύρουν με το ρυθμό και τη μουσική τους, σας γυμνάζουν σωστά και σας δίνουν το κίνητρο που χρειάζεστε για να ολοκληρώσετε το πρόγραμμά σας σε κλίμα ομαδικό και φιλικό.

ΜΙΝD-BODY (ΟΛΙΣΤΙΚΑ)

H χαλάρωση, η ευεξία και η ιδανική ισορροπία μεταξύ σώματος & πνεύματος είναι στο επίκεντρο των προγραμμάτων Pilates & Yoga. Ωφεληθείτε από ολόκληρη την γκάμα των προγραμμάτων μας για να αυξήσετε τη φυσική, πνευματική και συναισθηματική σας ευεξία.

 YOGA  :Δουλεύουμε με ένα ολοκληρωμένο σύστημα εκγύμνασης μέσα από μια σειρά στάσεων(asanas) κινήσεων και αναπνοών δημιουργούμε ένα εύκαμπτο και υγιές σώμα απελευθερώνοντας εντάσεις ενώ ταυτόχρονα ηρεμεί και το μυαλό.

FLEX PILATES:Είναι ένα μάθημα υψηλών προδιαγραφών καθώς εξειδικεύεται στην ευλυγισία των μυών κυρίως αλλά και στην μυοσκελετική ενδυνάμωση μέσα από ένα σετ ειδικών ασκήσεων βασισμένων στην μέθοδο του Joseph Hubertus Pilates.To Flex Pilates είναι ιδιαίτερα ωφέλιμο σε αθλητές αλλά και σε γυναίκες που βρίσκονται στο στάδιο της κύησης!

PILATES MAT:Eδώ θα λειτουργήσει και το μυαλό και το σώμα,όσο και η ενίσχυση των μυών σας και η ανάπτυξη της ευελιξίας σας ενώ παράλληλα σας δίνει την ευκαιρία να χαλαρώσετε

PILATES RINGS:Το Pilates είναι αγαπητό για δύο λόγους. Σε γυμνάζει αποτελεσματικά στα σημεία ακριβώς που θέλεις, ενώ δεν “παραφουσκώνει” τους μύες. Αντίθετα η μέθοδος είναι το Α και το Ω για τη σμίλεψη του σώματος και τη διατήρηση των θηλυκών καμπύλων.
Το Pilates Ring σου δίνει τη δυνατότητα να αυξήσεις την ένταση της εξάσκησης, να γυμνάσεις πιο αποτελεσματικά μπράτσα και μηρούς και να βάλεις περισσότερη ποικιλία στην αγαπημένη σου εξάσκηση.

DYNAMIC MAT PILATES:Το Dynamic Mat Pilates είναι ένα από τα ποιο αποτελεσματικά ήδη άσκησης στο χώρο του Fitness παγκοσμίως.Καταφέρνει μέσα σε λίγα μαθήματα να σμιλέψει και να βελτιώσει αισθητά την στάση του σώματος. Οι πιο δυναμικές ασκήσεις του Pilates σε συνδυασμό με μπάλες,λάστιχα και βαράκια κάνουν το μάθημα ποιο απαιτητικό και ενδιαφέρον για όλους!

BARRE A TERRE: Πρόκειται για μια σειρά ασκήσεων της μπάρας του κλασικού μπαλέτου που γίνονται στο πάτωμα με την τεχνική του μπαλέτου και του εκφραστικού χορού.Χρησιμοποιώντας την αντίσταση του εδάφους για σωστή ευθυγράμμιση του σώματος και αυξημένη γκάμα κινήσεων, η παραλλαγή αυτή φάνηκε ευεργετική και σταδιακά βρήκε το δρόμο της ως αυτόνομο σύστημα εκγύμνασης που απευθύνεται σε όλους.

TONE(MYIKH TΟΝΩΣΗ)

ΤΟΤΑL BODY-BODY TONIC-BODY PLUS:Ώρα σύσφιξης για όλους!Μυική τόνωση για όλο το σώμα.Στατικές ή μη ασκήσεις με το βάρος του σώματος,βαράκια,λάστιχα,μπάρες ή συνδυασμούς

SUPER HIPS&ABS : : Πρόγραμμα για γλουτούς, μηρούς και κοιλιακούς που στοχεύει στην τόνωση, γράμμωση και ενδυνάμωση. Ασκήσεις με το βάρος του σώματος που δίνουν λύση στις προβληματικές περιοχές.

FITBALLS:Πρόγραμμα με χρήση μπάλας που προσφέρει ενεργοποίηση της ισορροπίας των μυών, μυϊκή ενδυνάμωση σε όλο το σώμα και συνδυάζεται με αλτήρες για μεγαλύτερη ποικιλία.

ABS & LEGS :Πρόγραμμα για ενδυνάμωση και σύσφιξη .Ελάτε να γυμνάσουμε κοιλιακούς και πόδια!!!

STRENGTH(MYIKH ENΔΥΝΑΜΩΣΗ-ΣΥΣΦΙΞΗ)

SUPER SCULPT: Ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκγύμνασης, για τη βελτίωση της εικόνας του σώματος και την αύξηση της μυϊκής δύναμης και αντοχής.Χρησιμοποιούνται λάστιχα και βαράκια, αλλά και ασκήσεις στα στρώματα. Για όλα τα επίπεδα των αθλούμενων

HARDCORE TRAINING: Το πιο πλήρες πρόγραμμα δύναμης για όλο το σώμα με βάρη. Πάρτε στα χέρια σας τις μπάρες ή τους αλτήρες που σας ταιριάζουν και ετοιμαστείτε να δείτε το αποτέλεσμα!

EXTREME BOOTY WORKOUT:O στόχος μας είναι ένας!Γλουτοί και πόδια!!Ασκήσεις με το βάρος του σώματος,booty bands(λαστιχα) και μπάρες!

SWEAT&BUILD:Το πιο αποτελεσματικό  πρόγραμμα στο οποίο και θα ιδρώσετε και θα κάνετε ασκήσεις ενδυνάμωσης για όλο το σώμα!!!

BE FIT: Πρόγραμμα μυϊκής ενδυνάμωσης που στοχεύει στη βελτίωση δύναμης, αντοχής και ισορροπίας. Σμίλευσε την κάθε μυϊκή ομάδα του σώματός σου με βαράκια, λάστιχα αντίστασης και μπάλες, μικρές ή μεγάλες.

ULTIMATE WORKOUT: Το απόλυτο μάθημα μυϊκής ενδυνάμωσης για ολόκληρο το σώμα με την χρήση μπαρών αλτήρων, ελαστικών αντιστάσεων και το βάρος του σώματος. Επιτυγχάνει αύξηση αερόβιας ικανότητας και ουσιαστική μυϊκή ενδυνάμωση.

BODY CHALLENGE:Δυναμική προπόνηση για όλο το σώμα  με συνδυασμό εξοπλισμών(βαράκια,λάστιχα,μπάλες)

BUTT LIFT: Αποκτήστε τους γλουτούς που ονειρεύεστε!Πρόγραμμα για ενδυνάμωση μηρών, προσαγωγών, γοφών και γλουτών. Για σύσφιξη και τόνωση  των μηρών, προσαγωγών, γοφών και γλουτών με ή χωρίς χρήση αντιστάσεων.

INTERVALS(ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΦΥΣΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ,ΑΥΞΗΣΗ ΚΑΥΣΕΩΝ)

AERO+TOTAL BODY:30min χορογραφία aerobic και 30min ενδυνάμωση.Ο απόλυτος συνδυασμός για καύσεις και ενδυνάμωση!

FAT BURN4ALL:Αεροβικό μη χορογραφημένο πρόγραμμα και δυναμική γυμναστική για όλα τα επίπεδα

METABOLIC MELTDOWN: Αθλητικό πρόγραμμα υψηλής έντασης.  Κατάλληλο για προχωρημένους και αρχάριους που θέλουν πραγματικά να ιδρώσουν.  Συνδυάζεται με δυναμικές ασκήσεις για όλο το σώμα.

FUNCTIONAL TRAINING(small group): Προπόνηση υψηλής έντασης, με στόχο το τέλειο αποτέλεσμα στο συντομότερο δυνατό διάστημα.Χρησιμοποιώντας το σώμα ως σύνολο, σαν ολοκληρωμένη μονάδα, ο ασκούμενος μπορεί να εκτελεί “λειτουργικές” ασκήσεις μυϊκής ενδυνάμωσης, ασκήσεις που δίνουν έμφαση στην ελεύθερη κίνηση, ασκήσεις που ενδυναμώνουν τον πυρήνα και σταθεροποιούν το σώμα.

CROSS FUSION(small group):Κυκλικό πρόγραμμα υψηλής έντασης με συνδυασμό αερόβιας προπόνησης και ασκήσεων ενδυνάμωσης. Βάζουμε στο «παιχνίδι» TRX ,Kettlebells,Bosu,Boxes,Βάρη.Είστε έτοιμοι να φτάσετε στα όρια σας;

BOOTCAMP(small group):Το πρόγραμμα bootcamp συνδυάζει με λειτουργικό τρόπο (functional training) με πολλά μέσα με στόχο την πολύπλευρη υπόσταση της προπόνησης με όσο το δυνατόν πιο διασκεδαστικό και αποτελεσματικό τρόπο

CARDIO(ΑEΡΟΒΙΑ)

FUN AEROBIC:Αερόβιο  χορογραφημένο πρόγραμμα για τους λάτρεις των χορευτικών κινήσεων!Πολλή ενέργεια ..άσκηση..και διασκέδαση!

SPINNING(small group):Aερόβιο πρόγραμμα με χρήση στατικών ποδηλάτων!!Δυνατή μουσική και black lights!!!Το spinning συντελεί σε μεγαλύτερες καύσεις λίπους,γυμνάζει πόδια ,χέρια,κοιλιακούς και αποτελεί μια από τις καλύτερες καρδιαγγειακές ασκήσεις!Βελτιώνει την αντοχή και αυξανει την αερόβια ικανότητα του οργανισμού!

CROSSCYCLE(small group):Συνδυασμός spinning  και ασκησέων για τα χέρια με βαρακια!!!Cardio και μυική ενδυνάμωση μαζί!

DANCE AEROBIC:Aερόβιο χορευτικό πρόγραμμα για όλους!Αφεθείτε στο ρυθμό της μουσικής!!!Let’s dance!!!

DANCE(XOΡΕΥΤΙΚΑ)

ZUMBA: Το  νέο είδος χορού-γυμναστικής, με λατινοαμερικάνικους χορούς, african, reggaeton, hip-hop κ.α. Κάψτε θερμίδες διασκεδάζοντας σε κάθε zumba party!

POWER LATIN:Aφεθείτε σε latin ρυθμους ..χορέψτε και κάψτε θερμίδες!!Ένα πρόγραμμα διασκεδαστικό που περιλαμβάνει εκτός από το αερόβιο μέρος και δυναμικές ασκήσεις για γλουτούς!

FREE MOVE FIT: Ειναι ενα αεροβιο προγραμμα που συνδυάζει ενδυνάμωση και χορό με στόχο τη βασικη διδασκαλία σε διάφορα ειδη χορού μέσω της ενδυνάμωσης του σωματος και τη ροή των κινήσεων.

STRENGTH&FLEXIBILITY(ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΚΑΙ ΕΥΛΙΓΙΣΙΑ)

PILATES REFORMER(small group):Η μέθοδος Pilates αναπτύχθηκε από τον Joseph Pilates ο οποίος δημιούργησε ένα σύστημα εκγύμνασης που στόχο έχει να πετύχει τον “πλήρη έλεγχο νου και σώματοςΚατακτώντας τον έλεγχο του σώματος ,μέσα από το κέντρο, μπορούμε να ελέγξουμε οτιδήποτε άλλο στη ζωή μας.Με την ενεργοποίηση του  “power house” και με έναν συνδυασμό αναπνοών, το Pilates ¨εχει σαν στόχο να μας οδηγήσει σε μια καλύτερη σωματική και πνευματική κατάσταση,στην απόκτηση ελέγχου του σώματος μας,στη μυϊκή ενδυνάμωση και ελαστικότητα,στην αντιμετώπιση και επίλυση διαφόρων μυοσκελετικών προβλημάτων ,στην ψυχοσωματική αρμονία και ισορροπία

THE BARRE METHOD(small group-paid class): Το “Barre Method” είναι ένας νέος στην Ελλάδα, αποτελεσματικός και παράλληλα διασκεδαστικός τρόπος γυμναστικής για όλο το σώμα!
Το υψηλής έντασης μάθημα (Barre Class) αποτελείται απο ένα συνδυασμό ισομετρικών ασκήσεων, ασκήσεων ενδυνάμωσης και διατατικών ασκήσεων, εμπνευσμένων από το Κλασσικό Pilates και το Κλασσικό Μπαλέτο σε Μπάρα (Ballet Barre Work)..
Το Barre Method βασισμένο σε ασκήσεις με υψηλή τεχνική, μεγάλο αριθμό επαναλήψεων και ελαφριών βαρών, δημιουργεί σφιχτούς γραμμωμένους μύες χωρίς όγκο και χωρίς τον παραμικρό κίνδυνο τραυματισμού….
Η μέθοδος αυτή αυξάνει την αντοχή, βελτιώνει την ελαστικότητα και την αρμονία στις κινήσεις του σώματος του μαθητή, και δημιουργεί με αποτελεσματικότητα και αμεσότητα, “φλατ” κοιλιακούς, λεπτά γυμνασμένα και καλλίγραμμα πόδια, γυμνασμένους γλουτούς, δυνατή πλάτη και λεπτά γραμμωμένα χέρια